2009. október 12., hétfő

amerikaifoci, ősz, ilyesmik

A szombati ringes látogatásom után vasárnap hivatalos voltam egy Budapest Cowboys meccsre is a népligetbe, ahol nem kis örömömre, már egy VIP jegy várt a bejáratnál.
Miután szombat estétől egészen vasárnap 1 óráig esett az eső, kérdéses volt, hogy elmegyünk e a meccsre, de szerencsénkre remek idő lett délutánra.
Kisebb késéssel oda is értem a meccsre. Mint később kiderült, szükségem van egy kis időre, amíg átállok, felkészülök a fotózásra, mondhatni bemelegítek. Most erre nem volt időm, odaéertem, felszereltem, beállítottam és már lőttem is. Ez nem jó, legalábbis nekem nem jött be. Érdekelne, hogy Te, Kedves Olvasó hogy vagy ezzel?

Egy nagyon kedves fotóstárssal, Ritával együtt sikerült végigfotózni a mérkőzést. Ezúton is köszönöm a remek társaságot :)

Az időnk pompás, a meccs pörgős volt, minden jól ment, sikerült jól eltöltenünk a vasárnap délutánt.
Az új objektívem ismét remekül helyt állt, nagyon megszerettem már ilyen rövid idő alatt is.

Annyit még zárásul, hogy fantasztikusak voltak a fények, és a színek. Bár bevallom, ezt igazán csak itthon, a képek válogatása alatt vettem észre, ugyanis a meccs igencsak lekötötte a figyelmemet. Viszont ezúton szólok, hogy ha valamikor véget ér az esőzés, és hasolnóan szép időnk lesz, mint vasárnap délután volt, akkor, Kedves Olvasó, ha van kedved, elmehetnék vmi kellemesen fás és fényes helyre fotózni! :)

És természetesen pár kép a meccsről, kétszerezővel és anélkül is.
























































És itt van Rita, és a kép, ami miatt muszáj elmenni erdőbe, margitszigetre, akárhova fákközé, őszt fotózni :)
A kép 2.8-as rekeszen készült és sajnos nincs tökéletes helyen az élesség, (ami teljesen az én hibám, nem okolhatom kicsit se a kedves kis szerzeményt), de nagyon tetszik akkor is :)














7 megjegyzés:

  1. vipjegy, "kettőnyóc", következő lépés a Cowboys hivatásos sportfotósa? ;)
    Klasszak a fotók!
    A 'Ringnél nem is írtam hogy remekül sikerültek a svenkes képek..gyorsan beletanultál :)
    Nájsz

    VálaszTörlés
  2. :) hát nem tudom, egyelőre ilyenről nem volt szó :)

    köszi, örülés :)

    VálaszTörlés
  3. Hàt most ehhez mit szòljak?! annyit hogy vissza kell menni fotozni az oszt!!!! mèg mielott ez a nagy szèl elviszi a szineket es a hullò leveleket !! :) a kovetkezo fotozasig....rita

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
  5. akkor legkesobb vasarnap :) addig remeljuk meg nem fujja el a szel a szineket :)

    VálaszTörlés
  6. szombaton MLTC Titans - Sharks. Sáros, dagonyás fotók... az sem gyenge.
    (töprengtem, hogy menjek-e, majdnem összefutottunk ott)

    üdv,

    krampusz

    VálaszTörlés
  7. halihó. én mindjárt indulok :) ha ott vagy összefutunk :)

    VálaszTörlés